Ұшақпен ұшу қаншалықты қауіпсіз: әуе апаттарының мәліметтері жарияланды

ПОДЕЛИТЬСЯ

© pixabay © pixabay

Ұшақ көліктің ең қауіпсіз түрі болып қала береді. Бұл туралы Халықаралық азаматтық авиация ұйымының (IKAO) Бас хатшысы Хуан Карлос Саласар қауымдастықтың 2022 жылғы ұшу қауіпсіздігі туралы жаһандық баяндамасының нәтижелерін жариялағанда мәлімдеді, - деп хабарлайды Kaz.tengritravel.kz тілшісі.


Иконка комментария блок соц сети

Ұшақ көліктің ең қауіпсіз түрі болып қала береді. Бұл туралы Халықаралық азаматтық авиация ұйымының (IKAO) Бас хатшысы Хуан Карлос Саласар қауымдастықтың 2022 жылғы ұшу қауіпсіздігі туралы жаһандық баяндамасының нәтижелерін жариялағанда мәлімдеді, - деп хабарлайды Kaz.tengritravel.kz тілшісі.

Баяндамаға сәйкес, соңғы жылы апаттың жаһандық деңгейі 2020 жылмен салыстырғанда 9,8 пайызға төмендеді.

2020 жылы миллионға шаққандағы апат коэффициенті 2,14 болды, бірақ 2021 жылы ол 1,93-ке дейін төмендеді. Сонымен бірге, 2020 жылмен салыстырғанда 2021 жылы өлімге әкелетін жазатайым оқиғалардың саны 66 пайызға азайды. Құрбан болғандардың саны 100 адамнан асқан соңғы ірі ұшақ апаты 2020 жылдың қаңтарында болды.

"Бұл деректер әуе көлігінің ең қауіпсіз көлік түрі екенін тағы бір рет растайды", - деді ол.

Сондай-ақ, ұйым барлық проблемаға қарамастан, әуе тасымалы қалпына келтірілуде - 2021 жылы "ковид" 2020-ға қарағанда 11% өсім көрсетті. Биыл "жаңа қызметкерлерді қаржыландыру жетіспегеніне қарамастан, миллиондаған рейс болды". IKAO мәліметтерінше, осы кезеңде әуе көлігімен айналысатын жолаушылар мен экипаждардың қауіпсіздігі де өзгерген жоқ.

Еске салайық, соңғы жылдардағы ең үлкен әуе апаттарының көпшілігі туризммен тікелей байланысты болды.

TengriTravel
Лого TengriNews мобильная Лого TengriLife мобильная Лого TengriSport мобильная Иконка меню мобильная