Қолма-қол ақшасыз революция: цифрлық төлемдер болашақты қалай қалыптастырады? 17 наурыз 2023, 16:24

Шынында да, қазіргі әлемде дәстүрлі төлем тәсілдерінен жаңа тәсілдерге, әсіресе мобильді төлемдер саласындағы тәсілдерге көшу жүріп жатыр. Бұл нарық жылына 30 пайыздан жоғары қарқынмен өсіп жатыр және бөлшек саудагерлер мен қаржы мекемелері үшін айтарлықтай мүмкіндік болып табылады. Әртүрлі нарықтарда жаңа төлем тәсілдерін қабылдаудың әртүрлі қарқыны болуы мүмкін екенін ескеру маңызды. Мысалы, Қытай мобильді әмияндар мен QR-кодтарын жылдам қабылдады, ал Батыс дәстүрлі төлем тәсілдерін ұстанады.
Төлемдердегі ақаулар жалғасуда, сондықтан қаржы және несие ұйымдары осы үрдістерді ескеріп, олардың алдын алу үшін шаралар қабылдауы керек. Соңғы үрдістердің кейбірі адамдар арасындағы ақша аударымдарын, мобильді әмияндарды және жылдам төлем әдістерін қамтиды. Бөлімдер мен компаниялар осы өзгерістерге дайын болуы керек және төлем жүйелерін жаңарту мен клиенттің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін шаралар қабылдауы керек. SunFinance Group өңірлік басқарушысы Виталий Нижегородцевпен бірге біз цифрлық төлемдер біздің болашағымызды қалай қалыптастыратынын анықтауға тырыстық.
Көп арналы төлемдер
Көп арналылық енді жай ғана сәнді сөз емес, төлем жасау тәсілі. Тұтынушылар кез келген уақытта және кез келген жерде кез келген ыңғайлы арна арқылы төлеуге мүмкіндік беретін құрылғылар арқылы төлемдерге бейімделді. Бұл төлем опциялары көптеген құрылғылардың коммерцияға жарамды болып жатқанымен байланысты Заттар интернетімен (IoT) бірге кеңейе береді.
Жас ұрпақ онлайн-төлемдерде, әсіресе әлеуметтік арналар арқылы төлем жасауда көш бастап тұр. Орташа тұтынушымен салыстырғанда, Z буынының 71 пайызы әлеуметтік желілерде сатып алуға ақша жұмсайды.
Цифрлық төлемдер ақылды төлемдерді білдіреді
Шындығында, цифрлық төлемдер тұтынушылардың өмірін жеңілдетуге арналған. Цифрлық төлемдер "ақылды", өйткені олар тұтынушыларды қай жерде болса да қанағаттандырады және төлемдерді өздеріне ыңғайлы уақытта жасауға мүмкіндік береді. Болашақта цифрлық төлем тәжірибесін жақсартудың бірнеше жолы бар - және олар жақсара түсуде.
Көрнекі сурет: pexels.com
"Контекстік төлемдер - бұл тұтынушы бар жерде онымен кездесудің ең жарқын мысалы. Бұл әдіс тұтынушыларға тікелей арнада немесе олар бұрыннан бар платформада сатып алу пайдасына қарай сатушымен тікелей қарым-қатынасты айналып өтуге мүмкіндік береді", - дейді сарапшы.
Мысалы, такси қызметтерінің қосымшалары тұтынушылар транзакцияны аяқтау үшін жүргізушімен тікелей байланысудың орнына қолданбадан төлейтін мысалдардың бірі. Әлеуметтік желілердегі сатып алу батырмалары - бұл тұтынушылар өздерінің сүйікті сатушыларынан Facebook-тен немесе кез келген басқа әлеуметтік арнадан шықпай-ақ сатып алуды жүргізудің тағы бір мысалы.
Бейілділікке арналған қосымшалар
Бейілділікке арналған қосымшалар қалаған әрекетті орындағаны үшін сыйақы ұсына отырып, тұтынушыларды тартады. Starbucks - жақсы мысал; оның қолданбасы жұмсалған әрбір доллар үшін балл береді, сонымен қатар қатысушыларға арнайы жеңілдіктер ұсынады. Қолданба сонымен қатар қатысушыларға алдын ала тапсырыс беруге/төлеуге және тіпті Spotify плейлистерін жасауға мүмкіндік беретін ерекше пайдаланушы интерфейсіне ие.
Көрнекі сурет: elements.envato.com
Қауіпсіздік үшін биометрия
Биометриялық сәйкестендіру тұтынушылардың жаңа төлем технологияларына деген қызығушылығын арттыруда маңызды рөл атқарды. Құпия деректердің бірегей саусақ ізімен немесе бет ерекшеліктерімен қорғалғанына сенімділік мобильді әмияндардың көбеюіне және төлемдердің қабылдануына әкелді. Көп факторлы сәйкестендіру стратегиясының бөлігі ретінде ол әрбір цифрлық транзакцияға сенімділікті қамтамасыз етеді.
"Электрондық коммерция, мобильді коммерция, P2P және басқа да төлем әдістері өсіп келе жатқандықтан, бөлшек саудагерлер мен қаржы институттары табысқа жету үшін тұтынушылардың динамикалық қалауына сәйкес келуі керек. Мобильді төлемдер күрт өседі және төлемдердің барлық түрлері ыңғайлылықты, қауіпсіздікті және пайдаланудың қарапайымдылығын біріктіре отырып, ақылды бола береді. Төлем стратегиялары да ақылды болуы керек. Компаниялар да, қаржы ұйымдары да тұтынушылардың қажеттіліктерін және оларды ұтымды және қауіпсіз түрде қалай жақсы қанағаттандыру керектігін ескеруі керек", - дейді Виталий Нижегородцев.
Технология мен тұтынушылық сұраныс нарықтарды бұзып, қаржы мекемелерін, қаржы технологиялары мен сатушыларды жаңа тәсілдерді қолдануға итермелейтіндіктен, биылғы жыл ауқымды өзгерістердің тағы бір жылы болатыны анық. Сауда мен ақша қозғалысының одан әрі оң өзгерістерімен инновациялар ашық ортада дами береді, бұл цифрлық ақшаның күші мен әлеуетін шынымен ашады деп қорытындылады сарапшы.
Сілтемесіз жаңалық оқисыз ба? Онда Telegram желісінде парақшамызға тіркеліңіз!