Мотор неге май жейді? Сарапшы жауабы
Көлік жүргізушілері жиі кездесетін мәселе - қозғалтқыштағы май шығынының көбеюі. Бұл жағдайдың себептерін және шешу жолдарын автоэксперт Валерий Сафонов түсіндірді, - деп хабарлайды Tengri Auto.
Май шығынының негізгі себептері
1. Лас ауа мен нашар фильтрация
Егер қозғалтқышқа лас ауа кірсе, бұл цилиндрлер мен поршень сақиналарының тозуына әкеледі екен.
"Қозғалтқышқа нашар сүзгінің немесе дұрыс тығыздалмаған қосылыстардың салдарынан шаң-тозаң түскенде, цилиндрлер мен поршень сақиналары қатты тозады. Бұл май шығынының артуына әкеледі", - деп түсіндірді Валерий.
2. Клапан тығыздағыштарының тозуы
Клапан аяқшасындағы май тығыздағыштары майдың жану камерасына түсуін болдырмауы керек. Бірақ олардың тозуы немесе дұрыс орнатылмауы майдың ағып кетуіне және шығынның көбеюіне себеп болуы мүмкін.
3. Картердегі қысымның көтерілуі
"Жұмыс істеп тұрған қозғалтқыштарда бұл проблема көбінесе картерден ауа шығаратын клапан ақауынан туындайды", - дейді сарапшы.
Картерге газдардың енуі поршень тобының тозуынан болады. Бұл қозғалтқыштағы қысымды арттырып, майдың тығыздағыштардан өтіп кетуіне әкеледі.
4. Май деңгейінің артық болуы
Май деңгейі шамадан тыс болған жағдайда май көбігі пайда болып, газдармен бірге жану камерасына түседі. Бұл шығынды ұлғайтып, қозғалтқышқа зиян тигізуі мүмкін.
5. Жанармайдың дұрыс жанбауы
Жанбай қалған отын цилиндр қабырғасындағы май қабатын шайып жіберуі мүмкін, бұл үйкелісті арттырып, тез тозуға әкеледі.
"Мұндай бұзылуларға көбінесе сапасыз инжекторлар, турбокомпрессорлар немесе дұрыс емес тұтану уақыты себеп болады", - дейді сарапшы.
6. Техникалық қызмет көрсету мерзімінің ұзартылуы
Ескі майдың қозғалтқышта ұзақ тұруы оның қасиеттерін жоғалтып, тозуды арттырады. Майды уақытылы ауыстырып тұру маңызды.
7. Сапасыз май пайдалану
"Май өндіруші ұсынған стандарттарға сай болуы керек. Сапасыз немесе жарамсыз майлар суық ауа райында және жоғары температурада нашар жұмыс істейді, бұл оның тиімділігін төмендетеді", - деп түсіндіреді Валерий.
8. Тығыздағыш беттің ақаулары
Тығыздағыштардың тозуы немесе дұрыс орнатылмауы майдың ағуына әкеледі. Бұл әсіресе қозғалтқышты жинау кезінде байқалады.
9. Турбонагнетатордың ақаулары
Турбокомпрессор мойынтіректерінің тозуы немесе май құбырының бітелуі майдың ағып кетуіне себеп болуы мүмкін.
"Мұндай мәселелер көбінесе үлкен жүгірісі бар қозғалтқыштарда немесе жарамсыз майды қолданған кезде кездеседі", - дейді сарапшы.
10. Құрастыру кезінде кеткен қателіктер
Қозғалтқыш бөліктерінің дұрыс орнатылмауы май шығынына себеп болуы мүмкін. Бұл үшін құрастыру технологиясын қатаң сақтау қажет.
Май шығынын қалай азайтуға болады?
- Ауа сүзгілерін уақытылы ауыстырып, қозғалтқыш қосылыстарын тексеру;
- Жанармай сапасын қадағалап, инжекторлар мен турбиналарды уақытылы тексерту;
- Сапалы майды өндіруші талаптарына сай таңдау;
- Техникалық қызмет көрсетуді кешіктірмей, майды уақытылы ауыстыру.