ПОДЕЛИТЬСЯ
09 тамыз 2024 | 15:36
"12 жастағы қызды рейске жібермей қойған". Оқиғаның жалғасы
Ұшаққа жіберілмей, Астана әуежайында жалғыз қалған оралдық 12 жастағы қыздың оқиғасы жалғасын тапты. Баланың анасы әуекомпанияның жіберген хаты мен ұсынысы туралы, сондай-ақ бұл оқиғаны жариялаудағы мақсаты туралы Tengri Travel тілшісіне сұхбат берді.
ПОДЕЛИТЬСЯ
Ұшаққа жіберілмей, Астана әуежайында жалғыз қалған оралдық 12 жастағы қыздың оқиғасы жалғасын тапты. Баланың анасы әуекомпанияның жіберген хаты мен ұсынысы туралы, сондай-ақ бұл оқиғаны жариялаудағы мақсаты туралы Tengri Travel тілшісіне сұхбат берді.
Жазира бес баланың, егіздер Зауре мен Зере 12 жаста, одан кейінгі тоғыз жастағы егіз ұлдар Алмас пен Нұртас және үш жасар қызы Айбикенің анасы. Олар отбасымен Оралда тұрады.
"Туристік бизнеспен айналысқаныма 23 жылдай болды. Әуе компанияларына және қонақүйлерге байланысты мәселелерді реттеп отырамын, бірақ мен мұндай жағдайды басымнан бірінші рет өткердім. Үлкен қыздарым Англияға бірнеше рет ұшып барып жүр. Биыл оларды арнайы апарып келетін ұйыммен АҚШ-қа оқуға жіберуді ұйғардым. Олар баланы әуежайда жалғыз қалдырып кеткен. Бұл біздің отбасымыз үшін үлкен күйзеліс болды", - деді ол.
Жазира Instagram парақшасында FlyArystan әуекомпаниясынан қоңырау шалғанын жазды.
"Олар 4 миллион теңге көлемінде моральдық өтемақы төлеуді ұсынды, бірақ мен бас тарттым. Енді сотта кездесеміз", - деді ол.
Сонымен қатар, ол компания жіберген хатты жариялады. Құжатқа сәйкес, тасымалдаушы үлкен өтемақы ұсынған.
"Біздің авиакомпания жіберген бірқатар қателіктің салдарынан Г.Зерені бортқа отырғызудан бас тартты. Біз бұл оқиға қыз бен оның отбасына айтарлықтай күйзеліс әкелгенін түсінеміз. Әрекетіміз үшін қатты өкінеміз", - деп жазылған хатта.
Егер қазақстандық келіншек бұл ұсынысты қабылдаса, оған бұл оқиғаны БАҚ-та жариялауға және түсініктеме беруге тыйым салынар еді. Алайда әйел қаржылық өтемақыдан бас тартқанын растап, сотқа жүгінуге шешім қабылдады.
"Instagram-да коммерциялық мақсатты көздеген жоқпын. Көптеген адамдардың осы авиакомпанияға шағымы көп екен. Мысалы, қосымша жарты килограмм үшін ақы төлейсің. Бірақ бір қызды жалғыз қалдыру, сенімді адамды алдау - дұрыс емес. Иә, ол қателесті. Дегенмен, баланы әуежайда жалғыз қалдырмауы керек еді. Ол барлық балалармен бірге жүруі тиіс. Ал ол тасымалдаушы өкілдеріне сеніп, кетіп қалған. Қалай болғанда да, олар алаяқтықпен баланы рейске отырғызбаған. Бұл кішкентай қыз! Тіпті мен ересек адам болсам да мұндай көзқарасқа қатты күйзелетін едім", - деді ол.
Анасының айтуынша, ол бұл оқиғаны өзгелерге сабақ болу үшін бейбіт жолмен шешкісі келмейді.
"Мен балалардың зардап шеккенін қаламаймын. Неге басқа авиакомпаниялар мұндайға жол бермейді? Біздікілер ше? Сабақ болу үшін осылай жасағым келді", - деді ол.
Еске салайық, қазақстандық Жазира өзінің Instagram-парақшасында өзінің балалары - Зере мен Зауре - АҚШ-тан бір топ адаммен және жанында еріп жүрген тағы бір адаммен қайтып келе жатқанын айтты. Жоспар бойынша балалар Астанада тоқтап, кейін Оралға қайтуы керек еді. Алайда, компания тіркеу кезінде Зәурені тіркеп, бірақ Зерені тіркемеген.
Әйелдің айтуынша, қызметкерлер балаларға жауапты адамға "техникалық ақауларды жойғаннан кейін қызымды өздері отырғызамыз" деп сендірген. Ал ұшаққа отырғызу кезінде балаларға жауапты адам жасөспірімді ұшақта деп ойлап, кете берген. Ұшаққа отырғаннан кейін қыздың жоқ екені анықталған.
Сапарға балаларды алып жүруге жауапты компанияның айтуынша, "топ жетекшісі жағдайдың араласуды қажет ететінін түсініп, не болып жатқанын түсіну үшін ұшақтан кетуге тырысқан". Алайда, қауіпсіздік қызметі мен стюардессалар оған айыппұлдар мен жергілікті әуекомпанияның ұшуына тыйым салумен қорқытып, шығуға мүмкіндік бермеген.
Салдарынан қыз елордалық әуежайда жалғыз қалған. Жазираның айтуынша, оның қызы үйіне келесі күні ғана оралған. Бұл оқиғаның басқа мәліметтері сілтеме бойынша.
Кейінірек FlyArystan әуекомпаниясы бұл оқиғаға қатысты пікір білдіріп, кешірім сұрады.
Сілтемесіз жаңалық оқисыз ба? Онда Telegram желісінде парақшамызға тіркеліңіз!
Показать комментарии
Читайте также