ПОДЕЛИТЬСЯ
13 наурыз 2019 | 13:05
Дизель отынын Қазақстаннан шығаруға тыйым салу ұсынылды
Мәжіліс депутаттары дизель отынын Қазақстаннан шығаруға тыйым салу мүмкіндігін қарастыруды сұрады, - деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі.
ПОДЕЛИТЬСЯ
Мәжіліс депутаттары дизель отынын Қазақстаннан шығаруға тыйым салу мүмкіндігін қарастыруды сұрады, - деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі.
Мәжілісмен Айқын Қоңыров 2018 жылы Қазақстанда жазғы дизель отынының бағасы реттелгенін, яғни бұл жанар-жағар май бағасы еркін жүзуге жіберілгенін атап өтті.
"Үкіметтің осындай қадамының негізгі себебі көршілес мемлекеттермен баға айырмашылығы болды, онда оның құны Қазақстанға қарағанда 25-40 пайызға жоғары, бұл "дизельді" ЕАЭО елдеріне шығаруға алып келді. 2018 жылы Қазақстан Үш мұнай өңдеу зауытын жаңғыртуды аяқтады және енді өзін К4, К5 сыныпты мұнай өнімдерімен толық қамтамасыз етеді. 2018 жылы ішкі нарықтың қамтамасыз етілуі: барлық маркалы бензин бойынша - 93,2 пайыз, дизель отыны бойынша - 91,1 пайыз, авиакеросин бойынша - 62 пайыз болды. Ресейден мұнай өнімдерін жеткізуге тәуелділік айтарлықтай қысқарды", - деді депутат Қоңыров.
Оның айтуынша, егер отын өндірудің ұлғаюымен және ішкі нарықты қорғау бойынша әр түрлі шаралармен 2018 жылы АИ-95/96 және АИ-92 бензинінің бағасы бес пайызға дейін қысқарса, жазғы дизель отынының бағасы 22 пайызға, ал қысқы дизель отынының бағасы 26,2 пайызға көтерілді.
"Как правило, большая часть перевозок грузов и пассажиров производится транспортом на дизельном топливе, это сразу же сказалось на росте стоимости услуг. В 2018 году тарифы на перевозки всеми видами транспорта выросли сразу на 31,8 процента. Учитывая негативное воздействие стоимости дизельного топлива на конечные цены для казахстанцев и развитие реального сектора экономики, фракция считает, что в снижении цен на дизель нуждается более широкий круг потребителей, и предлагает правительству уменьшить размер акцизов, а также ввести полный запрет на вывоз дизельного топлива за рубеж", - сказал мажилисмен, зачитывая запрос от парламентской фракции "Народные коммунисты".
"Әдетте, жүк пен жолаушылар тасымалының басым бөлігі дизель отынымен жүргізіледі, бұл бірден қызмет құнының өсуіне әсер етті. 2018 жылы көліктің барлық түрлерімен тасымалдау тарифтері бірден 31,8 пайызға өсті. Дизель отыны құнының қазақстандықтар үшін түпкілікті бағаға және экономиканың нақты секторының дамуына кері әсерін бере отырып, фракция дизельге бағаның төмендеуін тұтынушылардың кең ауқымын қажет етеді деп есептейді және Үкіметке акциз мөлшерін азайтуды, сондай - ақ дизель отынын шетелге шығаруға толық тыйым салуды ұсынады", - деді мәжілісмен "Халық коммунистері" парламенттік фракциясынан сауалды оқи отырып.
Показать комментарии
Читайте также