12 шілде 2018 | 16:20

Үш бірдей банкомат тұтынушының ақшасын "жұтып қойған"

Qazkom банкіні? т?тынушысы ?ш банкоматты? а?ша "ж?тып ?ой?анына" ша?ымданды, - деп хабарлайды  Tengrinews.kz тілшісі.

ПОДЕЛИТЬСЯ
Иконка комментария блок соц сети

Qazkom банкіні? т?тынушысы ?ш банкоматты? а?ша "ж?тып ?ой?анына" ша?ымданды, - деп хабарлайды  Tengrinews.kz тілшісі.

Ер адамны? пайымдауынша, ол ?уе билеттерін сатып алу ?шін картасына ?олма-?ол а?шаны аудар?ысы келген. ?л-Фараби да??ылында орналас?ан Казкоммерцбанкті? бас ке?сесінде, кейін екінші банкоматта 240 мы? те?гесін "ж?тып ?ой?ан".

Реклама
Реклама

Оны? айтуынша, ?уе билеттерін алу ?шін карта?а а?шаны аударуы ?ажет болды. Казкоммерцбанкті? бас офисінде ?л-Фараби да??ылында, екіншісі банкоматта 240 мы? те?ге "ж?тып ?ойды". Д?л осындай жа?дай Гагарин-?тепов мекен-жайы бойынша орналас?ан Халы? банкіні? банкоматында болды.

"Картаны сол бетте толтыра алмадым. Отбасыма ?лі к?нге дейін ?уе билетін сатып ала алмай ж?рмін. Сall-орталы?ына хабарлас?анымда "Біз тек ке?ес береміз, ша?ымдар ?абылдамаймыз. Та?ерте? ке?сеге келіп, арыз жазы?ыз, біра? на?ты еште?е айта алмаймыз" деді.

"Неліктен ?о?ырау орталы?ы ар?ылы ша?ымды ?абылдай алмайды, код с?зін білеміз ?ой. Барлы? ??гіме де жазылады. 24 са?ат ж?мыс істейтін техникалы? б?лімге бірден осы м?селемен келсе? шешіп береді емес пе? 3 банкоматты? а?ауы кездейсо? емес, ж?йе ?ателі", - деп наразылы?ын білдірді т?тынушы.

?з кезегінде банк банкомат ар?ылы ?олма-?ол а?шаны т?леу м?селесі клиентті? операциялы? ережелерді са?тамауына байланысты болды дейді.

"Т?тынушылар?а ы??айлы болуы ?шін олар та?да?ан тілде тиісті н?с?аулы? банкомат экранында к?рсетіледі. О?ан ?оса, бір уа?ытта ??рыл?ы тек 50-ден астам банкнотаны ?абылдайды. Б?л м?селе банкті? кін?сінен емес, алайда банк т?тынушыдан кешірім с?райды ж?не а?ша ?айтару ж?нінде м?селе ?арастырылып жатыр", - деп т?сіндірді ?аржы институтында?ылар.

"Клиентті? ша?ыру орталы?ыны? сапасын жа?сарту туралы тілектері, сондай-а? клиентті? ша?ымдары ?йымдастыру бірлескен банкте есепке алынады", - деп ?осты Qazkom.

?аржы мекемесінде м?ндай жа?дайлар к?бінесе банкомат экранында н?с?аулар?а назар аударма?ан клиенттерге немесе нем??райлылы?пен ?ара?ан т?тынушы?а байланысты екеніне назар аударады.


Показать комментарии
Читайте также
Реклама
Реклама
Join Telegram
Лого TengriNews мобильная Лого TengriSport мобильная Лого TengriLife мобильная