13 қыркүйек 2017 | 15:32

Банктердің клиенттермен өзара қарым-қатынастары жаңа деңгейге шықты - Ақышев

Данияр Ақышев. © Тұрар Қазанғапов

?аза?стан банктері клиенттерге онлайн режимде 24/7/365 форматында ?ызмет к?рсетуге біртіндеп ?туде. Бір?атар банктерде биометриялы? технологиялар - дауыс бойынша тану, фотосурет немесе бейнебейне негізінде келбетті сканирлеу ?олданылуда. Б?л ж?нінде ?Р ?лтты? банкіні? т?ра?асы Данияр А?ышев б?гін Астана ?аласында Мемлекет басшысыны? ?атысуымен ?ткен Цифрландыру м?селелері ж?ніндегі республикалы? ке?есте с?йлеген с?зінде айтты, - деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі.

ПОДЕЛИТЬСЯ
Иконка комментария блок соц сети

?аза?стан банктері клиенттерге онлайн режимде 24/7/365 форматында ?ызмет к?рсетуге біртіндеп ?туде. Бір?атар банктерде биометриялы? технологиялар - дауыс бойынша тану, фотосурет немесе бейнебейне негізінде келбетті сканирлеу ?олданылуда. Б?л ж?нінде ?Р ?лтты? банкіні? т?ра?асы Данияр А?ышев б?гін Астана ?аласында Мемлекет басшысыны? ?атысуымен ?ткен Цифрландыру м?селелері ж?ніндегі республикалы? ке?есте с?йлеген с?зінде айтты, - деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі.

?аза?станды? банктерді? клиенттері банк шоттарын, т?лем карточкаларын, депозиттер ашу, кредит алу ?шін банк б?лімшесіне келуі міндетті емес. М?ндай барлы? ?ызметтер онлайнт?рде к?рсетіледі. Банктерді? клиенттері ?леуметтік желілерді? к?мегімен т?лемдер ж?ргізіп, ?зге де ?аржылы? ?ызметтерді ала алады.

Реклама
Реклама

"Смартфон клиентті? банкпен ?арым-?атынас жасауыны? жа?а арнасы болуда. ?лтты? банк ?кіметпен ж?не банк ?о?амдасты?ымен бірлесіп мобильдік ?аржылы? ?ызметтерді дамыту ж?мысын ж?ргізуде. Мобильдік ??рыл?ыны на?ты уа?ытта пайдалана отырып, оны? ішінде мобильдік телефон н?мірімен азаматтар арасында т?лемдер ж?ргізуге м?мкіндік беретін мобильдік т?лемдерді? P2P деп аталатын жа?а буынын жасау м?селесі ?арастырылуда", - деді А?ышев.

М?ндай шешім, оны? айтуынша, т?лемдерді жылдам ?рі ?олайлы ж?ргізуге м?мкіндік береді, т?лемдерді ?абылдауды ?йымдастыру ?шін ?ымбат?а т?сетін инфра??рылымны? болуы да ?ажет болмайды.

"?лтты? банк, ?з тарапынан, 2016 жыл?ы ?арашада «??Б Online» мобильдік ?осымшасын іске ?осты, оны? негізгі екі функциясы бар. Біріншіден, телефоны бар кез келген адам ?лтты? Банкке с?ра? ?ойып, жауапты 5 са?ат ішінде ?зіні? телефоны ар?ылы ала алады. Екіншіден, ?аржы саласында?ы жа?алы?тар мен ма?ызды о?и?алар ш??ыл т?рде жіберіліп отырады», - деді А?ышев.

Ол "??Б Online" мобильдік ?осымшасы ж?мыс істегеннен бергі 10 айда 10 000-нан аса пайдаланушыны? тіркелгенін, азаматтардан 2 000-нан аса ?тініш келіп т?скенін атап ?тті.

"Сонымен бірге ?лтты? банк жа?а технология - халы?ты? ба?алы ?а?аздарды сатып алу ж?не сату операцияларын блокчейн негізінде ж?ргізуіне арнал?ан мобильдік ?осымшаны ?зірлеуді ая?тады. Пилотты? жобада ?лтты? Банкті? ?ыс?а мерзімді ноттарын пайдалану ?аралады. ?сынылып отыр?ан шешім азаматтар?а онлайн режимде ?лтты? Банкті? ноттарынброкерлер мен дилерлер ар?ылы делдалдар?а ж?гінбей-а? мобильдік телефоннан сатып алу?а ж?не сату?а м?мкіндік береді.  Салы? пен комиссия т?лемей. Абсолюттік ?тімділік ж?не иелену мерзімдері бойынша еш?андай шектеулер жо?", - деді ?лтты? банкті? басшысы.


Показать комментарии
Читайте также
Реклама
Реклама
Join Telegram
Лого TengriNews мобильная Лого TengriSport мобильная Лого TengriLife мобильная