Kaspi.kz клиенттердің шотындағы ақшаның неге жоғалғанын түсіндірді

viewings icon 1136
comments icon 0
© Tengrinews.kz фотоколлажы © Tengrinews.kz фотоколлажы

Kaspi.kz қосымшасының жұмысындағы ақауды банк өкілдері түсіндірді, - деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі. 

Kaspi.kz қосымшасының жұмысындағы ақауды банк өкілдері түсіндірді, - деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі. 

Қазақстандықтар шотынан ақша жоғалып кеткені туралы шағымданған еді. 

Реклама
Реклама

Өз кезегінде Kaspi баспасөз қызметінедегілер бұл бағдарламадағы ақау екенін және ақшаның ешқайда кетпегенін айтты. 

"Бағдарламалық қамтамасыз ету қызметінде болмашы ақау болды. Нәтижесінде, клиенттердің Kaspi.kz-тегі Kaspi Gold шоттарындағы қаражаты дұрыс көрсетілмеді. Бұл тек Kaspi.kz-тегі қалдықтар жайлы. Банкоматтан шешу, дүкендерде сатып алу операцияларын қарапайым түрде жасауға болады. Тезірек дұрыстауға тырысып, келтірілген ыңғайсыздықтар үшін кешірім сұраймыз", - деді банк баспасөз қызметінің өкілдері. 

Tengrinews
Айдос Қосыбаев
Автор сұрағы
news0
Отправить
Комментарии проходят модерацию редакцией
Показать комментарии

Реклама
Реклама
Лого TengriNews мобильная Лого TengriSport мобильная Лого TengriLife мобильная