Жылдағыдай биылғы Жаңа жыл қарсаңында да еліміздегі бірқатар сауда нүктелері тауарларының бағасын бірнеше есеге төмендетіп, жаңажылдық жеңілдіктерді жарнамалап-ақ жатыр. Қызды-қыздымен тауарларының бағасын тіпті 70-80 пайызға дейін төмендетіп жібергендер де баршылық.
Жылдағыдай биылғы Жаңа жыл қарсаңында да еліміздегі бірқатар сауда нүктелері тауарларының бағасын бірнеше есеге төмендетіп, жаңажылдық жеңілдіктерді жарнамалап-ақ жатыр. Қызды-қыздымен тауарларының бағасын тіпті 70-80 пайызға дейін төмендетіп жібергендер де баршылық.
Десек те, мамандардың пайымдауынша, шынтуайтында, бұл жеңілдіктердің артында үлкен қулық жатады. Халықтың басым бөлігі сол жеңілдіктерден ұтпайды, керісінше, ұтылады. «Жеңілдік» деген сөз адамға айрықша әсер ететінін біздің сауда орталықтары жақсы білетіндіктен олар ең алдымен, заттың бағасын қолдан екі есе көтеріп, артынан бастапқы бағасына төмендетеді. Осыдан барып мынадай есеп туындайды: мысалы, сіз бір жейдені 6700 теңгеге жеңілдікпен қуана-қуана сатып алдыңыз делік, ал келесі бір дүкенге барсаңыз, жеңілдіксіз ол жейденің бағасы 4500 теңге болып тұрады. Ал осыдан соң қалайша жеңілдіктер ұтымды дей аламыз? Ендеше біз осы жайттарды ескере отырып Жаңа жылдық жеңілдіктер жайында сараптап көрмекпіз.
Материалдың толық нұсқасын "Алаш айнасынан" оқи аласыздар.