Бұрын «үйімізде, төрімізде портретте тұрған кім?» дегенге «ол – Ленин бабамыз» десек, қазір үй де емес, ауыл да емес, бүкіл әлемнің төрінен ойып тұрып орын алған жарнама десек, жаңылыспасбыз. Жарнама десе, Жанатбек есіме түседі, себебі ол бірде: «енді бір рахаттана жарнама көріп келе жатсам, жылт-жылт етіп кино шыға келеді» деген еді. Расында, жыл сайын жаһанда дәл осы жарнамаға 500 миллиард доллар жұмсалады екен. Ғалымдар қазіргі адамдардың ес білгеннен 65 жасына дейінгі өмірінде орта есеппен 2 000 000 жарнама ролигін тамашалайтынын есептеп шығарыпты.
Бұрын «үйімізде, төрімізде портретте тұрған кім?» дегенге «ол – Ленин бабамыз» десек, қазір үй де емес, ауыл да емес, бүкіл әлемнің төрінен ойып тұрып орын алған жарнама десек, жаңылыспасбыз. Жарнама десе, Жанатбек есіме түседі, себебі ол бірде: «енді бір рахаттана жарнама көріп келе жатсам, жылт-жылт етіп кино шыға келеді» деген еді. Расында, жыл сайын жаһанда дәл осы жарнамаға 500 миллиард доллар жұмсалады екен. Ғалымдар қазіргі адамдардың ес білгеннен 65 жасына дейінгі өмірінде орта есеппен 2 000 000 жарнама ролигін тамашалайтынын есептеп шығарыпты.
Толық нұсқасы "Алаш айнасы" сайтынан