Белгілі кино сыншысы Олег Борецкийдің: «Кино – ол нағыз өмір» дейтін сөзі бар ғой. Бірақ әттең, осы сөз біздің киномызға қатысты айтылмағаны өкінішті. Өйткені, кейінгі жылдары біздің отандық киногерлер түсірген картиналар өмірден әлдеқайда алыс. Егер қазір кез келген көрерменнен «үйде отбасыңызбен отырып, қандай қазақстандық фильмді көресіз»деп сұрасаңыз, әлбетте қипақтап жауап бере алмай қалады. Бірақ бұл біздің елімізде түсірілген фильмдерді ешкім көрмейді деген сөз емес. Көреміз. Бірақ біз көріп отырған фильмдегі кейіпкерлерге сенбейміз. Неге? «Алаш айнасы» осы сауалға жауап іздеп көрген еді.
Белгілі кино сыншысы Олег Борецкийдің: «Кино – ол нағыз өмір» дейтін сөзі бар ғой. Бірақ әттең, осы сөз біздің киномызға қатысты айтылмағаны өкінішті. Өйткені, кейінгі жылдары біздің отандық киногерлер түсірген картиналар өмірден әлдеқайда алыс. Егер қазір кез келген көрерменнен «үйде отбасыңызбен отырып, қандай қазақстандық фильмді көресіз»деп сұрасаңыз, әлбетте қипақтап жауап бере алмай қалады. Бірақ бұл біздің елімізде түсірілген фильмдерді ешкім көрмейді деген сөз емес. Көреміз. Бірақ біз көріп отырған фильмдегі кейіпкерлерге сенбейміз. Неге? «Алаш айнасы» осы сауалға жауап іздеп көрген еді.
Қазіргі кезде жоғарыда өзіміз есімін атап кеткен Олег Борецкий секілді қазақ киносын жіліктеп талдап, бүге-шігесіне дейін талқылап, артық-кем тұсын қолымен қойғандай айтып беретін қазақтілді киносыншыны шаммен іздеп таппайсың. Киноны талқанын шығарып талдап беретін сыншылардың жоқтығынан көбінесе журналистер қауымы аз-кем осы тақырыпта сыни мақалалар жазған болады. Сондағы бәріміздің айтатынымыз – мықты режиссер жоқ, сценарист жоқ, қаржы тапшы. Соған қарағанда тағдырын киноға байлап-матаған маман көрмегеніміз ғой.
Біздің киногерлеріміз мақтан үшін, атақ үшін, ақша үшін, байқау үшін фильмдерді түсіріп-ақ жатыр. Әрине, дұрыс, кино – ол индустрия, бизнес, өнер, идеология. Бірақ көрермен үшін жақсы фильмді кімнің, қайда, қашан, қанша ақшаға түсіргені маңызды емес. Айталық біз Баянның «Осторожно, корова!» фильмін «өзіміздің қыздың киносы ғой, бақандай пәлен теңгеге түсіріпті, семіз қыздың бейнесін ресейліктерге 15 мың доллар беріп жасатыпты» деген жарнамасы үшін көрдік. Көрдік те, күлдік, бірақ іштей жыладық....
Ал анау осыдан бірнеше жыл бұрын түсірілген «Қайрат чемпион», «Сказ о розовом зайце» деген фильмдерді кезінде біраз қызылкеңірдек болып талқылап едік. Бүгінде оларлың бір-ақ реттік фильм екеніне көзіміз жетті.
Қазіргі таңда қазақ киносының бетке ұстары Ақан Сатаевтың фильмдері болып тұр ғой. «Жаужүрек мың баланы» көріп тарихи-экшн фильмді қатырады екенбіз ғой деп мақтанғанымыз өтірік емес. Дегенмен...
Материалдың толық нұсқасын "Алаш айнасынан" оқи аласыздар...