Бірде Пайғамбарымыз (с.а.у.) айт намазының біріне шығып: «Ей, әйел жамағаты! Алла жолына садақа беріңдер және Алладан кешірім тілеп, көп тәубе етіңдер! Өйткені мен Жәһәннам отында басым көпшілігі әйелдер болғанын көрдім», – дейді. Сонда араларынан бір әйел шығып: «Неге тозақ отының көпшілігі әйелдер екен? Біз не жаздық сонша?», – дейді екен. Пайғамбарымыз сонда тұрып: «Жаман сөз, лағнет, қарғыс ауыздарыңнан көп шығады және күйеулеріңе қайырсыз, қанағатсызсыңдар», – деп жауап береді.
Бірде Пайғамбарымыз (с.а.у.) айт намазының біріне шығып: «Ей, әйел жамағаты! Алла жолына садақа беріңдер және Алладан кешірім тілеп, көп тәубе етіңдер! Өйткені мен Жәһәннам отында басым көпшілігі әйелдер болғанын көрдім», – дейді. Сонда араларынан бір әйел шығып: «Неге тозақ отының көпшілігі әйелдер екен? Біз не жаздық сонша?», – дейді екен. Пайғамбарымыз сонда тұрып: «Жаман сөз, лағнет, қарғыс ауыздарыңнан көп шығады және күйеулеріңе қайырсыз, қанағатсызсыңдар», – деп жауап береді.
Жалпы, әйелдің қарғыс айтуға, біреуді лағнеттей салуға болмысы да, тілі де жақын тұрады. Оны қазақ әйелдерінен де көруге болады. Алла Тағала әйел затын өте сезімтал, нәзік жаратқан. Әйелдердің сезімталдығы еркектерден басым екенін хадистерде де айтылады. Бірақ, осы сезімталдық қасиеттерін көп жерде әйелдер басқара алмай қалады. Ашуы келген кезде сол сезімдерімен тілін оңды-солды білеп жібереді.
Қазақ қатындары да бұдан құр алақан емес. «Қу Құдай! Не жаздым саған!» деп қарғыстың басы Алладан басталса, «қараң батқыр, қу шешек!» деп баласымен жалғасады да, «арам қатқыр, сұмырай» деп баланың әкесіне ауысады.
Материалдың толық нұсқасын "Алаш айнасынан" оқи аласыздар...