Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі Бейбіт Атамқұлов көліктерді кәдеге жарату алымы параметрлері 2015 жылдан бері қайта қаралмағанын, сондықтан осы мәселені көтеріп, қайтадан талқылау керек екенін айтты, - деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі.
Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі Бейбіт Атамқұлов көліктерді кәдеге жарату алымы параметрлері 2015 жылдан бері қайта қаралмағанын, сондықтан осы мәселені көтеріп, қайтадан талқылау керек екенін айтты, - деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі.
"2015 жылы кәдеге жарату алымының нормалары қабылданды. Одан кейін бүгінге дейін олар қайта қаралған жоқ. Бүгінде бұл мәселе өте өткір және әлеуметтік желілерде көтеріліп жатыр. Маған индустрия министрі ретінде сұрақ қойып отырсыз, біз, негізінен, бенефициар, түпкілікті алушы болуымыз керек. Бірақ бұл экологиялық төлем. Ал оны басқа министрлік басқарады. Яғни бұл мәселе бүгінде белсенді түрде көтеріліп жатыр. 2015 жылы болған есептеу әдістемесі қайта қарауды қажет етеді. Осы уақыттың бәрінде бағамдық айырмашылықтар да, девальвация процестері де болды. Бүгінде қалдықтарды жинау параметрлері әлі өзгерген жоқ", - деді Атамқұлов Мәжіліс алаңында журналистердің сауалдарына жауап бере отырып.
Ол қалдықтарды жинау олардың нарығын қорғау және көлік жасау мен автомобиль жасауды дамыту үшін қажет екенін айтты.
"Бүгінде пессимистер саны өте көп. Әртүрлі пікірлер бар. Бірақ жер астындағы мұнай мен шикізат та бір күні таусылады. Шикізатты сату және жаңа жұмыс орындарын, жоғары технологиялық орындарды құрмай-ақ, импортты үнемі сатып алу арқылы жүре бермейміз. Біз оның орнына қайта өңдеу мен өңдеу орындарын құруымыз керек. Мұның бәрі бірінші қадамнан басталады. Басқа елдердің, мысалы, Малайзияның автомобиль өнеркәсібін құру үшін 30 жыл қажет болған тәжірибесін қараңыз", - деп толықтырды министр.
Сілтемесіз жаңалық оқисыз ба? Онда Telegram желісінде парақшамызға тіркеліңіз!