04 маусым 2015 | 16:26

"Астана ЭКСПО-2017" ҰК АҚ өкілдері Муз-ТВ жүлдесінің шығынын түсіндірді

viewings icon comments icon

ПОДЕЛИТЬСЯ

whatsapp button telegram button facebook button
©Tengrinews.kz ©Tengrinews.kz

"Астана ЭКСПО-2017" ұлттық компаниясының өкілдері "Муз-ТВ - 2015. Гравитация" жүлдесіне кететін шығынды түсіндіріп берді, - деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі.

whatsapp button telegram button facebook button copyLink button
Иконка комментария блок соц сети

"Астана ЭКСПО-2017" ұлттық компаниясының өкілдері "Муз-ТВ - 2015. Гравитация" жүлдесіне кететін шығынды түсіндіріп берді, - деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі.

Айта кетейік, әлеуметтік желілерде Астана ЭКСПО-2017 халықаралық мамандандырылған көрмесінің аясында бас серіктес статусында көрменің ірі халықаралық шараларда халықаралық телетрансляциясымен дамыту бойынша қызмет құны 417 миллион теңге болатыны көрсетілген құжат пайда болды. Қолданушылар бұл шығындарды Астанада алда өтетін "Муз-ТВ - 2015. Гравитация" жүлдесімен байланыстырды.    

Алайда, "Астана ЭКСПО-2017" ҰК АҚ баспасөз қызметінің өкілі Айгүл Мүкейдің айтуынша, көрсетілген сома Муз-ТВ жүлдесімен қатар, өзге де іс-шараларға жұмсалады.

"Бұл, әрине, мемлекеттік сатып алулар туралы ресми мәлімет, онда мына бап көрсетілген - "Көрмені бас серіктес статусында халықаралық трансляциясы бар халықаралық мәдени іс-шараларды дамыту бойынша қызметтер". Көрменің дамуы туралы айтқанымызда, шетелдегі осындай event-тер туралы айтып отырғанымыз белгілі. Мәселен, Геннадий Головкиннің жекпе-жектері. Шетелде дамыту түрі шетел турисінің 2017 жылы көрмеге келуі үшін көп болуы мүмкін. Бұл - газеттегі мақалалар, сыртқы жарнама болуы мүмкін", - деді Мүкей. 

Муз-ТВ жүлдесінің шығыны туралы сөзінде "Астана ЭКСПО-2017" ҰК АҚ баспасөз қызметінің өкілі мәселенің бір уақытта өтетін іс-шара туралы еместігін, жыл бойында өткізілетін кампания жайында екенін атап өтті.

"Біз мұны дамудың ең тиімді әдістерінің бірі деп есептедік. Аудитория белсенді, жас. Қазіргі уақытта біз Астанада өтіп жатқан event-тің ақпараттық серіктесі ғана емеспіз, біз ірі іс-шараның серіктесіміз, яғни бұл жыл бойында өтетін ірі кампания. Яғни келісімшартқа 2015 жылдың 26 желтоқсанына дейін қол қойылды. Осы уақыт бойында екі телеарнаның, атап айтсақ Муз-ТВ мен Ю телеарналарының эфирінде шамамен үш мыңға жуық ролик жүреді, сонымен қатар, телеарна эфирлерінде 4 мың шамасында қайталауы болады. Екі арнаның аудиториясының жалпы саны - 100 миллион адам. Біз үшін көрмеге шақыру үшін турист және қонақ ретіндегі ең басты көрші - Ресей. Сондықтан белсенді аудиторияны шақырамыз және осылайша брендті дамытамыз. Ресейде даму үшін бұл жақсы мүмкіндік", - деді Айгүл Мүкей. 

"Муз-ТВ - 2015. Гравитация" жүлдесі Астанада 5 маусымда өтеді.

Читайте также
Join Telegram Последние новости
ҰҚК үш қазақстандықты ұстады
ЕGov-та жаңа қызмет пайда болды
Қазақстанда күн жылынады
Лого TengriNews мобильная Лого TengriLife мобильная Лого TengriSport мобильная Лого TengriAuto мобильная Иконка меню мобильная
Иконка закрытия мобильного меню
Открыть TengriNews Открыть TengriLife Открыть TengriSport Открыть TengriAuto Открыть TengriTravel Открыть TengriEdu Открыть TengriGuide

Валюта бағамы

 521.98  course up  542.28  course up  5.16  course down

 

Ауа райы

 

Редакция Жарнама
Социальные сети
Иконка Instagram footer Иконка Telegram footer Иконка Vkontakte footer Иконка Facebook footer Иконка Twitter footer Иконка Youtube footer Иконка TikTok footer Иконка WhatsApp footer