Балаларды қинамайық...
Бірінші сынып оқушыларын бұрын аптасына бес күн оқытушы еді, алты күн деген қашаннан пайда болған???
Жалпы, мектеп бағдарламасына керекті-керексіз пәндерді, керекті-керексіз оқу бағдарламаларын тықпалап, балалардың миын қатыра бергенді қою керек.
Жалпы пәндерден оқушыға негізгі 6-7 жылдық білім де жетеді.
Болашақта өзіне түкке керегі жоқ пәндерді бала неге 11-12 жыл бойы оқуы керек.?
Мысалы, менің қызым А.Жұбанов атындағы музыка мектебінде оқиды. Олар таңнан кешке дейін тек музыканың соңында жүреді - теориясы бар, дайындығы бар, ансамблі бар, оркестрі бар, концерттері бар, конкурстары бар т.б. Өздері 12 жыл оқиды.
Ал енді осы балаларға алгебра, геометрия, химия, физиканың түкке керегі жоқ. Жарайды, 6-7 сыныпқа дейін негізгі фундаментальді бағдарламаны, қарапайым арифметиканы, қарапайым геометрияны оысын, білсін. Ал ары қарай түкке керегі жоқ формулаларды жаттап, 12 жыл бойы артық кітапты құры арқалап жүргеннен не пайда? Ол кітаптардың беті ашылмайтын кездер болады. Бұл пәндерді музыка мектептерінде пән мұғалімдері де қарық қып өтпейді. Тек "сабағым бар, сағатым бар" деген аты.
Материалдың толық нұсқасын "Алаш айнасынан" оқи аласыздар...