Kaspi.kz өкілдері банктің мобильді қосымшасында болған техникалық ақауға қатысты пікір білдірді, - деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі.
Kaspi.kz өкілдері банктің мобильді қосымшасында болған техникалық ақауға қатысты пікір білдірді, - деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі.
"14 қаңтарда Kaspi.kz қосымшасында уақытша техникалық ақау болды. Біздің команда оларды ең қысқа мерзімде түзету үшін бар күшін салады. Уақытша қолайсыздықтар үшін кешірім сұраймыз", - делінген хабарламада.
Айта кетейік, бұған дейін 28 қазанда таңертеңнен бастап қазақстандықтар Kaspi.kz қосымшасындағы ақауларға шағымданған болатын. Кей қазақстандықтар шотындағы ақшаның азайғанын айтса, тағы біреулері керісінше шоттағы ақшаның көбейгенін айтқан еді. Банктегілер мұның техникалық ақау екенін және тез уақытта ақауды жоятынын хабарлады.
Сілтемесіз жаңалық оқисыз ба? Онда "ВКонтакте" желісінде парақшамызға тіркеліңіз!