03 мамыр 2017 17:22

Ғалымдар секундына бес триллион кадр түсіретін фотоаппарат ойлап тапты

© Cameralabs © Cameralabs

Швециядағы Лунд университетінің мамандары секундына бес триллион кадр түсіретін фотоаппарат ойлап тапты. Олар Light: Science and Applications журналына шыққан мақаласында бұл құрылғының әлемдегі ең жылдам көрсеткішті көрсеткенін жазған. Ғалымдар ойлап тапқан камерасына ролик түсірген, онда жарықтың ара қашықтықты қағаз қалыңдығымен бірдей көлемде түсірген. Осы процесс триллион рет (секундына бір триллион рет) баяулатылған. Видео Университеттің YouTube желісіндегі арнасында жарияланды.

Бұл технология жаңа алгоритммен жасалған: лазердің көмегімен түсірілген бір кадрда төрт сурет кодталған. Осы тізбектелу кодсыздандырылып, видеотізбекті құрайды. Камераны физикада, химияда, биология және биомедицинада ұзақтығы ең жылдам реакцияларды түсіру үшін пайдаланылмақшы.