27 тамыз 2018 18:08

Исекешев автобус жүргізушілерінің үстінен қайда шағым түсіруге болатынын айтты

ПОДЕЛИТЬСЯ

© Тұрар Қазанғапов © Тұрар Қазанғапов

Елордалық "109" кезекші қызметіне "Астана LRT" жұмысының жылдам әрі әсерлі болуы үшін азаматтардың шағымын қабылдау үшін call-орталығы жүктелді. Бұл туралы Астана әкімі Әсет Исекешев мәлімдеді, - деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі. 


Елордалық "109" кезекші қызметіне "Астана LRT" жұмысының жылдам әрі әсерлі болуы үшін азаматтардың шағымын қабылдау үшін call-орталығы жүктелді. Бұл туралы Астана әкімі Әсет Исекешев мәлімдеді, - деп хабарлайды Tengrinews.kz тілшісі. 

"Мұнда 16 секундта байланыс орнатылады. Сол себепті біз "Астана LRT" көлік тасымалы қызметін қостық. Түсетін шағымда мөлшері тым көп. Бүкіл орталық қалалық қызметке жұмыс істейтін болады", - деді әкім қалалық мониторинг және iKomek жедел әрекет ету басқармасында Алик Шпекбаевпен кездесу барысында. 

Оның айтуынша, орталық тек, қоңырауларды қабылдап қана қоймай, әлеуметтік желілер мен мессенджерлерде шағым қабылдайды. Жауап орташа есеппен алғанда 10 минутта қайтарылады.

Читайте также
Join Telegram

Валюта бағамы

 446.78   483   4.85 

 

Ауа райы

 

Редакция Жарнама
Социальные сети