08 ақпан 2017 12:18

Ғалымдар Жер бетіндегі оттегі апатының нақты уақытын анықтады

© Regnum © Regnum

Геологтар Жер бетінде оттегі апаты нақты қашан болатынын айтты. Ғалымдардың пікірі бойынша, мұның алдындағы Жер атмосферасы құрылымының өзгеруі осыдан 2426-2460 миллион жыл бұрын болған. Зерттеу Proceedings of the National Academy of Sciences журналында жарияланған.

Ғалымдар Оңтүстік Африкадағы магматикалық жыныстардың уақытын анықтап, ертеде атмосфера құрамындағы оттегінің артуы оттегі апатына себеп болғанына көз жеткізді.

2,45 миллиард жыл бұран жер шарын толықтай қар мен мұз құрсап тұрған, ал гидросфера атмосферадан оқшау болатын.

Мұның алдында ғалымдар оттегі апаты жүз миллион жыл кейін болған деп пайымдаған. Ғылыми еңбек 2016 жылдың мамыр айында Nature Geoscience журналында жарияланған. Атмосферада оттегінің артуына тектоникалық белсенділік себеп болған дейді геофизиктер.