Салауатты өмір салтын насихаттаушы CJ Worx жарнама агенттігі элиталық Nusasiri құрылыс компаниясымен біріге отырып, әлемдегі ең қымбат кереует жасап шығарған. Ол иесін сонда да бақытты ете алмайды.
Салауатты өмір салтын насихаттаушы CJ Worx жарнама агенттігі элиталық Nusasiri құрылыс компаниясымен біріге отырып, әлемдегі ең қымбат кереует жасап шығарған. Ол иесін сонда да бақытты ете алмайды.
Бұл төсек бағалы металлдардан жасалған және де жақұтпен, лағыл тастарымен безендірілген. Оны әртүрлі режимде қоюға болады, онда таянғыш таяқты сақтауға да болады және оның өз дәрі тамызғыш құралы бар. Бірақ өз денсаулығын ойламайтын адамдарды ол бақытты ете ала ма?
Ролик вирусқа айналған - YouTube хостингінде оны төрт миллионнан аса адам қараған. Алайда, пікір қалдырушылардың көбі оны жарнама ретінде қабылдап, бағасына қызыққан. Осылайша видеоның тақырыбы мен негізгі идеясы көлеңкеде қалып қойды.